Het ongelooflijke verhaal van de slang in het dashboard
De auto die niet meer wilde starten door een slang.
“Tijdens een autovakantie in de Ardennen stopten we voor een picknick. Toen we wilden vertrekken, startte de motor niet. Daar stonden we dan. Plotseling begon mijn vrouw te gillen: er kroop een slang uit het ventilatiesysteem. Twee vurige ogen keken me aan. Niet die van mijn vrouw, hé, maar die van de slang !”
Waar
OnWaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
En toch: dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
011 28 28 00
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Geboortedatum komt niet overeen.
Indien foutief ingegeven, moet u dit corrigeren.
Indien u een offerte wilt maken voor een andere persoon, contacteer dan ons Contactcenter Leven: 011 28 27 40 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur).
De premie van de Home Emergency dient u via overschrijving te betalen.
U ontvangt hiervoor de factuur per post.
Fout op de pagina!
Probeer nogmaals vanaf de homepagina ethias.be (eventueel uw browsergeschiedenis en cookies wissen).
Indien dit probleem zich blijft voortdoen, stuur dan een korte omschrijving naar g-internet@ethias.be.
U ontvangt binnen de 24 uur een bevestiging van uw betaling via e-mail.
Uw contract is correct afgesloten. U ontvangt dit via e-mail samen met de factuur.
U bent verzekerd van zodra wij uw betaling hebben ontvangen (of vanaf de datum die u hebt opgegeven indien deze na de betaling valt).
Op basis van de ingevulde gegevens kunnen wij uw contractaanvraanvraag niet bevestigen.
We zullen uw dossier nakijken en informeren u zo snel mogelijk hierover.
We kunnen niet bepalen dat u of een gezinslid reeds een Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
Als dit juist is, gelieve verder te gaan aan het basistarief.
Als dit niet juist is, bel naar 011 28 29 97 om de persoon door te geven die deel uitmaakt van uw gezin en reeds een individuele Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
U wenst zich bij Ethias te verzekeren ?
Wij kunnen u hierbij helpen !
1. U vraagt online een contract aan*;
2. Wij sturen u uw contract samen met een opzegbrief om het oude contract op te zeggen;
3. Ofwel stuurt u deze opzegbrief aangetekend naar uw vroegere maatschappij, ofwel stuurt u hem naar ons en doen wij verder het nodige voor de aangetekende verzending ervan (zonder kosten voor u).
Regels die moeten worden nageleefd:
- uw vroegere maatschappij moet de opzegbrief ten minste drie maanden voor de vervaldag van het desbetreffende contract ontvangen;
- indien u uw premie in schijven betaalt, moet u enkel rekening houden met de hoofdvervaldag van uw contract;
- de opzegbrief moet worden opgesteld door de titularis van het contract en moet het adres van de maatschappij, het contractnummer, de vervaldag alsook de volledige gegevens van de titularis van het contract bevatten.
* In geval van onderschrijving in een van onze kantoren of via ons Contactcenter kunnen deze stappen worden uitgevoerd op eenvoudige aanvraag bij uw adviseur.
De bevestiging van de contractafsluiting impliceert de aanvaarding ervan door de internaut, in zijn geheel en tegen de aangegeven prijs. Deze bevestiging geldt als handtekening en als uitdrukkelijke aanvaarding van alle gestelde handelingen op de website.
Zowel de verzekeringnemer als de verzekeraar kan de overeenkomst zonder boete en zonder motivering opzeggen per aangetekende brief binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn begint te lopen vanaf de dag van het sluiten van de overeenkomst, of vanaf de dag waarop de verzekeringnemer de contractvoorwaarden en de precontractuele informatie op een duurzame drager heeft ontvangen, indien dit later is. De opzegging die uitgaat van de verzekeringnemer treedt in werking op het ogenblik van de kennisgeving, deze die uitgaat van de verzekeraar acht dagen na de kennisgeving ervan. In geval van het inroepen van dit verzakingsrecht voor een overeenkomst die met toestemming van de verzekeringnemer vervroegd in voege is gegaan, is de verzekeringnemer gehouden tot betaling van de premie in verhouding tot de periode gedurende welke er dekking werd verleend. Dit is de vergoeding voor reeds verstrekte diensten.
Betaal onmiddellijk
011 28 28 01
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Op basis van de ingevulde gegevens kunnen wij uw contractaanvraanvraag niet bevestigen.
We zullen uw dossier nakijken en informeren u zo snel mogelijk hierover.
011 28 28 01
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
011 28 28 00
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Geboortedatum komt niet overeen.
Indien foutief ingegeven, moet u dit corrigeren.
Indien u een offerte wilt maken voor een andere persoon, contacteer dan ons Contactcenter Leven: 011 28 27 40 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur).
Betaal onmiddellijk
U ontvangt binnen de 24 uur een bevestiging van uw betaling via e-mail.
Uw contract is correct afgesloten. U ontvangt dit via e-mail samen met de factuur.
U bent verzekerd van zodra wij uw betaling hebben ontvangen (of vanaf de datum die u hebt opgegeven indien deze na de betaling valt).
U wenst zich bij Ethias te verzekeren ?
Wij kunnen u hierbij helpen !
1. U vraagt online een contract aan*;
2. Wij sturen u uw contract samen met een opzegbrief om het oude contract op te zeggen;
3. Ofwel stuurt u deze opzegbrief aangetekend naar uw vroegere maatschappij, ofwel stuurt u hem naar ons en doen wij verder het nodige voor de aangetekende verzending ervan (zonder kosten voor u).
Regels die moeten worden nageleefd:
- uw vroegere maatschappij moet de opzegbrief ten minste drie maanden voor de vervaldag van het desbetreffende contract ontvangen;
- indien u uw premie in schijven betaalt, moet u enkel rekening houden met de hoofdvervaldag van uw contract;
- de opzegbrief moet worden opgesteld door de titularis van het contract en moet het adres van de maatschappij, het contractnummer, de vervaldag alsook de volledige gegevens van de titularis van het contract bevatten.
* In geval van onderschrijving in een van onze kantoren of via ons Contactcenter kunnen deze stappen worden uitgevoerd op eenvoudige aanvraag bij uw adviseur.
De bevestiging van de contractafsluiting impliceert de aanvaarding ervan door de internaut, in zijn geheel en tegen de aangegeven prijs. Deze bevestiging geldt als handtekening en als uitdrukkelijke aanvaarding van alle gestelde handelingen op de website.
Zowel de verzekeringnemer als de verzekeraar kan de overeenkomst zonder boete en zonder motivering opzeggen per aangetekende brief binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn begint te lopen vanaf de dag van het sluiten van de overeenkomst, of vanaf de dag waarop de verzekeringnemer de contractvoorwaarden en de precontractuele informatie op een duurzame drager heeft ontvangen, indien dit later is. De opzegging die uitgaat van de verzekeringnemer treedt in werking op het ogenblik van de kennisgeving, deze die uitgaat van de verzekeraar acht dagen na de kennisgeving ervan. In geval van het inroepen van dit verzakingsrecht voor een overeenkomst die met toestemming van de verzekeringnemer vervroegd in voege is gegaan, is de verzekeringnemer gehouden tot betaling van de premie in verhouding tot de periode gedurende welke er dekking werd verleend. Dit is de vergoeding voor reeds verstrekte diensten.
Fout op de pagina!
Probeer nogmaals vanaf de homepagina ethias.be (eventueel uw browsergeschiedenis en cookies wissen).
Indien dit probleem zich blijft voortdoen, stuur dan een korte omschrijving naar g-internet@ethias.be.
De premie van de Home Emergency dient u via overschrijving te betalen.
U ontvangt hiervoor de factuur per post.
We kunnen niet bepalen dat u of een gezinslid reeds een Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
Als dit juist is, gelieve verder te gaan aan het basistarief.
Als dit niet juist is, bel naar 011 28 29 97 om de persoon door te geven die deel uitmaakt van uw gezin en reeds een individuele Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
In het leven maakt u vanalles mee. Sommige situaties zijn zo straf, dat uw familie of vrienden u haast niet geloven wanneer u erover vertelt !
Veel Ethias-klanten hebben al straffe situaties beleefd. En al deze verhalen hebben één ding gemeen: Ethias Assistance stond altijd voor hen klaar met een oplossing.
Lees hier een paar van deze ongelooflijke verhalen. Sommige zijn waar, andere blijven enkel verhalen. Houdt u ze uit elkaar ? Succes !
Het ongelooflijke verhaal van het gebroken been op de skipiste
De rugzak bleef haken achter de skilift en … krak ! Een gebroken been.
“Tijdens een dagje op de skipiste nam ik de skilift. Bovenaan de berg wou ik de lift loslaten, maar mijn rugzak bleef haken. Ik werd meegetrokken en verloor mijn evenwicht. Mijn been bleef steken en krak : een breuk ! En de koekjes in mijn rugzak, tja, die waren ook gebroken …”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal verzonnen ! Als deze situatie toch echt gebeurd was, dan kon deze persoon rekenen op de hulp van Ethias Assistance.
Inderdaad, dit verhaal is verzonnen. Als deze situatie toch echt gebeurd was, dan kon deze persoon rekenen op de hulp van Ethias Assistance.
Het ongelooflijke verhaal van de man die in de vulkaan viel
Twee gebroken armen omdat hij de grapjas wilde uithangen aan de top van een vulkaan.
“Deze winter vertrokken mijn vriendin en ik naar de zon. Op een dag gingen we een vulkaan beklimmen. Zij heeft hoogtevrees en ik vond het grappig om haar te plagen. Ik wilde misschien té graag de grapjas uithangen : ik verloor mijn evenwicht en viel in de krater. Resultaat: twee gebroken armen en een vriendin die me nog héél lang zal uitlachen.”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Ethias staat overal ter wereld klaar voor iedereen die een ongeluk krijgt op vakantie.
Wist u trouwens dat medische hulp in het buitenland 8% van al onze interventies vertegenwoordigen ?
En toch : dit verhaal is waar. Ethias staat overal ter wereld klaar voor iedereen die een ongeluk krijgt op vakantie.
Wist u trouwens dat medische hulp in het buitenland 8% van al onze interventies vertegenwoordigen ?
Het ongelooflijke verhaal van de slang in het dashboard
De auto die niet meer wilde starten door een slang.
“Tijdens een autovakantie in de Ardennen stopten we voor een picknick. Toen we wilden vertrekken, startte de motor niet. Daar stonden we dan. Plotseling begon mijn vrouw te gillen: er kroop een slang uit het ventilatiesysteem. Twee vurige ogen keken me aan. Niet die van mijn vrouw, hé, maar die van de slang !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
En toch: dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
Het ongelooflijke verhaal van de man die zijn sleutels op het verkeerde moment liet vallen
Hij verloor zijn sleutels in de riool.
“Ik was onderweg met de wagen, toen het plots begon te gieten. Het probleem : mijn ruitenwissers deden plots niets meer. Ik stapte uit om te kijken wat er aan de hand was en liet per ongeluk mijn sleutels in de goot vallen. Een ongeluk komt nooit alleen, hé !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Dit jaar hebben we al 600 personen in een gelijkaardige situatie geholpen. Tja, verstrooid zijn...
En toch: dit verhaal is waar. Dit jaar hebben we al 600 personen in een gelijkaardige situatie geholpen. Tja, verstrooid zijn...
Het ongelooflijke verhaal van de dakkoffer én de autopanne
Het begon met de dakkoffer en eindigde met een autopanne.
“We waren op skivakantie met de wagen. We zaten gezellig in de auto, toen plots de dakkoffer loskwam. Het ding gleed van de helling met de snelheid van een bobslee ! Ik stapte uit om de dakkoffer te zoeken. Maar ik vergat de autolichten te doven en de radio uit te zetten... Toen ik even later de wagen opnieuw wilde starten, was de batterij plat !”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal niet waar. Maar als dit ongelukje toch echt zou gebeuren, hoeft de man zich geen zorgen te maken.
In 2017 hebben we maar liefst 7.000 bestuurders met een platte batterij uit de nood geholpen …
Inderdaad, dit verhaal is verzonnen. Maar als dit ongelukje toch echt zou gebeuren, hoeft de man zich geen zorgen te maken.
In 2017 hebben we maar liefst 7.000 bestuurders met een platte batterij uit de nood geholpen …
Het ongelooflijke verhaal van de papa die de verkeerde brandstof tankte
Hij koos voor benzine in plaats van diesel.
“Op een dag ging ik tanken met mijn zoon van 8 jaar. Toen we in het tankstation stonden, vroeg hij me plots : "Papa, waar komen de kindjes vandaan ?” Wat een onverwachte vraag ! Terwijl ik diep aan het nadenken was, nam ik per ongeluk de benzinepomp in plaats van diesel. Stom natuurlijk !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. En deze papa is zeker niet de enige die al eens fout tankt. In 2016 zijn we maar liefst 900 keer moeten tussenkomen door deze vergissing.
Vanaf nu werken we ook samen met een gespecialiseerd bedrijf dat ter plaatse komt (in België en Luxemburg) om de tank leeg te pompen. Zo kan de bestuurder snel weer vertrekken !
Toch: dit verhaal is waar. En deze papa is zeker niet de enige die al eens fout tankt. In 2016 zijn we maar liefst 900 keer moeten tussenkomen door deze vergissing.
Vanaf nu werken we ook samen met een gespecialiseerd bedrijf dat ter plaatse komt (in België en Luxemburg) om de tank leeg te pompen. Zo kan de bestuurder snel weer vertrekken !
Het ongelooflijke verhaal van de auto die in het meer viel
De auto blokkeerde op een bevroren meer.
“Onderweg naar onze skibestemming hielden we halt aan de rand van een meer. Het volledige meer was bevroren, prachtig om te zien ! Ik was afgeleid door het mooie uitzicht en vergat de handrem aan te trekken. Plots begon de wagen te schuiven en kwam op het ijs terecht. Help ! En straffer: ik had op dat moment geen idee waar we waren. Hoe gingen we dat oplossen ?”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal helemaal verzonnen. Maar maakt u zich geen zorgen als deze situatie u toch zou overkomen.
Ethias staat in heel geografisch Europa klaar om uw wagen te depanneren. Door weer en wind, zelfs op het ijs ! En wees gerust, we zijn voorbereid : we ontvangen dagelijks gemiddeld 500 oproepen.
Inderdaad, dit verhaal is niet waar. Maar maakt u zich geen zorgen als deze situatie u toch zou overkomen. Ethias staat in heel geografisch Europa klaar om uw wagen te depanneren. Door weer en wind, zelfs op het ijs ! En wees gerust, we zijn voorbereid : we ontvangen dagelijks gemiddeld 100 oproepen.
Het ongelooflijke verhaal van een overstroomde parking
De drijvende auto in een overstroomde parking.
“Wij waren met vakantie in Duitsland. Mijn vrouw en ik besloten om een bootexcursie te maken. Maar wat een pech : we kwamen midden in een storm terecht ! Na een tijdje kwamen we eindelijk weer aan op het vasteland. Daar ontdekten we dat onze wagen ook een duik had genomen. De parking was volledig ondergelopen !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Ethias zorgt bij autoproblemen voor pechverhelping in heel geografisch Europa. Door weer en wind, ongeacht het waterpeil.
In 2017 is Ethias al meer dan 63.000 keer tussengekomen, waarvan meer dan 10.000 keer in het buitenland. U kunt dus met een gerust gevoel vertrekken !
En toch: dit verhaal is waar. Ethias zorgt bij autoproblemen voor pechverhelping in heel geografisch Europa. Door weer en wind, ongeacht het waterpeil.
In 2017 is Ethias al meer dan 63.000 keer tussengekomen, waarvan meer dan 10.000 keer in het buitenland. U kunt dus met een gerust gevoel vertrekken !
In het leven maakt u vanalles mee. Sommige situaties zijn zo straf, dat uw familie of vrienden u haast niet geloven wanneer u erover vertelt !
Veel Ethias-klanten hebben al straffe situaties beleefd. En al deze verhalen hebben één ding gemeen: Ethias Assistance stond altijd voor hen klaar met een oplossing.
Lees hier een paar van deze ongelooflijke verhalen. Sommige zijn waar, andere blijven enkel verhalen. Houdt u ze uit elkaar ? Succes !
Het ongelooflijke verhaal van de slang in het dashboard
De auto die niet meer wilde starten door een slang.
“Tijdens een autovakantie in de Ardennen stopten we voor een picknick. Toen we wilden vertrekken, startte de motor niet. Daar stonden we dan. Plotseling begon mijn vrouw te gillen: er kroop een slang uit het ventilatiesysteem. Twee vurige ogen keken me aan. Niet die van mijn vrouw, hé, maar die van de slang !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
En toch: dit verhaal is waar. De slang had geknabbeld aan de kabels en de auto kon niet meer verder. Gelukkig stuurde Ethias Assistance snel hulp om de wagen te takelen.
Weet u trouwens welke autoproblemen het vaakst voorkomen ? Een platte batterij en startproblemen staan op de eerste plaats (41%), gevolgd door een platte band (19%) en motorpech (13%).
Het ongelooflijke verhaal van de papa die de verkeerde brandstof tankte
Hij koos voor benzine in plaats van diesel.
“Op een dag ging ik tanken met mijn zoon van 8 jaar. Toen we in het tankstation stonden, vroeg hij me plots : "Papa, waar komen de kindjes vandaan ?” Wat een onverwachte vraag ! Terwijl ik diep aan het nadenken was, nam ik per ongeluk de benzinepomp in plaats van diesel. Stom natuurlijk !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. En deze papa is zeker niet de enige die al eens fout tankt. In 2016 zijn we maar liefst 900 keer moeten tussenkomen door deze vergissing.
Vanaf nu werken we ook samen met een gespecialiseerd bedrijf dat ter plaatse komt (in België en Luxemburg) om de tank leeg te pompen. Zo kan de bestuurder snel weer vertrekken !
Toch: dit verhaal is waar. En deze papa is zeker niet de enige die al eens fout tankt. In 2016 zijn we maar liefst 900 keer moeten tussenkomen door deze vergissing.
Vanaf nu werken we ook samen met een gespecialiseerd bedrijf dat ter plaatse komt (in België en Luxemburg) om de tank leeg te pompen. Zo kan de bestuurder snel weer vertrekken !
Het ongelooflijke verhaal van het gebroken been op de skipiste
De rugzak bleef haken achter de skilift en … krak ! Een gebroken been.
“Tijdens een dagje op de skipiste nam ik de skilift. Bovenaan de berg wou ik de lift loslaten, maar mijn rugzak bleef haken. Ik werd meegetrokken en verloor mijn evenwicht. Mijn been bleef steken en krak : een breuk ! En de koekjes in mijn rugzak, tja, die waren ook gebroken …”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal verzonnen ! Als deze situatie toch echt gebeurd was, dan kon deze persoon rekenen op de hulp van Ethias Assistance.
Inderdaad, dit verhaal is verzonnen. Als deze situatie toch echt gebeurd was, dan kon deze persoon rekenen op de hulp van Ethias Assistance.
Het ongelooflijke verhaal van de man die zijn sleutels op het verkeerde moment liet vallen
Hij verloor zijn sleutels in de riool.
“Ik was onderweg met de wagen, toen het plots begon te gieten. Het probleem : mijn ruitenwissers deden plots niets meer. Ik stapte uit om te kijken wat er aan de hand was en liet per ongeluk mijn sleutels in de goot vallen. Een ongeluk komt nooit alleen, hé !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Dit jaar hebben we al 600 personen in een gelijkaardige situatie geholpen. Tja, verstrooid zijn...
En toch: dit verhaal is waar. Dit jaar hebben we al 600 personen in een gelijkaardige situatie geholpen. Tja, verstrooid zijn...
Het ongelooflijke verhaal van de auto die in het meer viel
De auto blokkeerde op een bevroren meer.
“Onderweg naar onze skibestemming hielden we halt aan de rand van een meer. Het volledige meer was bevroren, prachtig om te zien ! Ik was afgeleid door het mooie uitzicht en vergat de handrem aan te trekken. Plots begon de wagen te schuiven en kwam op het ijs terecht. Help ! En straffer: ik had op dat moment geen idee waar we waren. Hoe gingen we dat oplossen ?”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal helemaal verzonnen. Maar maakt u zich geen zorgen als deze situatie u toch zou overkomen.
Ethias staat in heel geografisch Europa klaar om uw wagen te depanneren. Door weer en wind, zelfs op het ijs ! En wees gerust, we zijn voorbereid : we ontvangen dagelijks gemiddeld 100 oproepen.
Inderdaad, dit verhaal is niet waar. Maar maakt u zich geen zorgen als deze situatie u toch zou overkomen. Ethias staat in heel geografisch Europa klaar om uw wagen te depanneren. Door weer en wind, zelfs op het ijs ! En wees gerust, we zijn voorbereid : we ontvangen dagelijks gemiddeld 100 oproepen.
Het ongelooflijke verhaal van de man die in de vulkaan viel
Twee gebroken armen omdat hij de grapjas wilde uithangen aan de top van een vulkaan.
“Deze winter vertrokken mijn vriendin en ik naar de zon. Op een dag gingen we een vulkaan beklimmen. Zij heeft hoogtevrees en ik vond het grappig om haar te plagen. Ik wilde misschien té graag de grapjas uithangen : ik verloor mijn evenwicht en viel in de krater. Resultaat: twee gebroken armen en een vriendin die me nog héél lang zal uitlachen.”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Ethias staat overal ter wereld klaar voor iedereen die een ongeluk krijgt op vakantie.
Wist u trouwens dat medische hulp in het buitenland 8% van al onze interventies vertegenwoordigen ?
En toch : dit verhaal is waar. Ethias staat overal ter wereld klaar voor iedereen die een ongeluk krijgt op vakantie.
Wist u trouwens dat medische hulp in het buitenland 8% van al onze interventies vertegenwoordigen ?
Het ongelooflijke verhaal van de dakkoffer én de autopanne
Het begon met de dakkoffer en eindigde met een autopanne.
“We waren op skivakantie met de wagen. We zaten gezellig in de auto, toen plots de dakkoffer loskwam. Het ding gleed van de helling met de snelheid van een bobslee ! Ik stapte uit om de dakkoffer te zoeken. Maar ik vergat de autolichten te doven en de radio uit te zetten... Toen ik even later de wagen opnieuw wilde starten, was de batterij plat !”
Waar
Onwaar
Neen, gelukkig is dit verhaal niet waar. Maar als dit ongelukje toch echt zou gebeuren, hoeft de man zich geen zorgen te maken.
In 2017 hebben we maar liefst 7.000 bestuurders met een platte batterij uit de nood geholpen …
Inderdaad, dit verhaal is verzonnen. Maar als dit ongelukje toch echt zou gebeuren, hoeft de man zich geen zorgen te maken. In 2017 hebben we maar liefst 7.000 bestuurders met een platte batterij uit de nood geholpen …
Het ongelooflijke verhaal van een overstroomde parking
De drijvende auto in een overstroomde parking.
“Wij waren met vakantie in Duitsland. Mijn vrouw en ik besloten om een bootexcursie te maken. Maar wat een pech : we kwamen midden in een storm terecht ! Na een tijdje kwamen we eindelijk weer aan op het vasteland. Daar ontdekten we dat onze wagen ook een duik had genomen. De parking was volledig ondergelopen !”
Waar
Onwaar
Inderdaad, dit verhaal is waar. Ethias zorgt bij autoproblemen voor pechverhelping in heel geografisch Europa. Door weer en wind, ongeacht het waterpeil.
In 2017 is Ethias al meer dan 63.000 keer tussengekomen, waarvan meer dan 10.000 keer in het buitenland. U kunt dus met een gerust gevoel vertrekken !
En toch: dit verhaal is waar. Ethias zorgt bij autoproblemen voor pechverhelping over heel geografisch Europa. Door weer en wind, ongeacht het waterpeil. In 2017 is Ethias meer dan 63.000 keer tussengekomen, waarvan meer dan 10.000 keer in het buitenland. U kunt dus met een gerust gevoel vertrekken !
Autopech, ook als u nog thuis op uw oprit staat ? Een gebroken been op de skipistes ? Ethias Assistance staat voor u klaar. Reken 7 dagen op 7, 24 uur op 24 en 365 dagen per jaar op onze service. Voor u en uw gezin zijn we overal ter wereld bereikbaar, voor uw wagen is dat in België en in heel geografisch Europa.
In 2016 zijn we meer dan 85.000 keer uitgerukt voor onze klanten !
Geïnteresseerd? Een Ethias Assistance afsluiten is ongelooflijk gemakkelijk.
Als u vandaag een verzekering afsluit, bent u morgen al verzekerd. Straf !