Ten eerste: onze beschikbaarheid. We zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar. Dat stelt klanten gerust, vooral bij een schadegeval. Dan zijn ze vaak heel blij met ondersteuning om de noodsituatie het hoofd te bieden. Mijn klanten hebben mijn gsm-nummer en weten dat ik er voor hen ben.
Op de tweede plaats: onze erg ruime bevoegdheden. We zijn multitaskers:
Daarom staan we bekend als de 'Zwitserse zakmessen' van Ethias. Onze klanten hebben één contactpersoon bij Ethias.
Ten derde: onze nabijheid. :
Ethias is uniek omdat we een groot aantal inspecteurs (63) verspreid over heel België hebben. Daardoor kunnen we een kwaliteitsvolle relatie met onze klanten onderhouden. Bovendien zijn we er niet alleen om hen een verzekering te verkopen of hun portefeuille door te lichten. We bieden hen opleidingen aan, advies over preventie ... en dat gratis.
En als we waarborgen aanraden, stellen we ons in hun plaats om te beoordelen of ze die echt nodig hebben. Zo vermijden we over- of onderverzekering.
Uiteindelijk zorgt dit alles voor een echte vertrouwensrelatie met onze verzekerden.