Terugblik 2023

Enkele mooie realisaties van het CXO

#FAILBETTER

Met enige trots pakten we in juni uit met #FAILBETTER. Want ook mislukken is waardevol. De visie? Het leven is niet altijd insta-perfect. Fouten maken hoort nu eenmaal bij het leven. Door soms te mislukken, leer je … en groei je. Dankzij deze visie wilden we onze notoriëteit, “naambekendheid” in jongerentaal 😉, bij jongeren vergroten en engagement creëren door middel van interactieve content marketing. We deden dit via de kanalen die jongeren het meeste gebruiken: social media & digitale platformen. Deze content marketing zorgde niet enkel voor engagement maar ook voor conversie. Zeg dus niet zomaar een campagne voor de jongeren. Het is een langetermijnvisie die we installeerden naar onze jongeren toe. Dus niet zomaar een marketingcampagne, maar een missie die elk van ons binnen Ethias zal uitdragen wanneer hij/zij met een jongere in contact komt. To be continued in 2024 😉.