Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Onze medewerkers staan klaar om op uw vragen te antwoorden

Omdat we het welzijn en de veiligheid van al onze klanten en onze medewerkers uitermate belangrijk vinden, volgt Ethias elke nieuwe maatregel die de overheid heeft opgesteld nauw op.

Dit betekent dat we onze service op een verantwoorde manier aanpassen en blijven klaarstaan voor onze klanten!
Costumer Center

U kan ons telefonisch contacteren op 011 28 28 00

Onze Customer Centers blijven 100% operationeel. Onze adviseurs zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8:30u tot 12:30u.

Live Chat

Start een gesprek met onze adviseur via Chat

Onze adviseurs zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 8:30u tot 12:30u.

Envoyez-nous un mail

Als je wilt, kan je ons ook een bericht sturen

Onze medewerkers zullen je zo snel mogelijk proberen te antwoorden.

Mathias

Stel je vraag aan Mathias, onze virtuele adviseur

Stel al uw vragen aan Mathias. Hij zal u met plezier verder helpen en u begeleiden naar het juiste antwoord.

Ethias Kantoor

Uw Ethias-kantoor blijft open op afspraak voor hoogdringende zaken

We ontvangen u graag van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u. Om uw en onze veiligheid te kunnen garanderen werken we enkel op afspraak.

Heeft u specifieke vragen rond de impact van COVID op uw persoonlijke situatie?

Zoekt u inspiratie voor activiteiten tijdens deze moeilijke periode?

In onze blog verzamelen we tips en weetjes om deze weken positief door te komen.

Wat dekt uw annulatie-, reis- of hospitalisatieverzekering in de context van het coronavirus?

We geven u inzicht in al de vragen die we reeds hebben ontvangen.