FR

Word mystery shopper en beoordeel ons schadebeheer in Auto

Interesse in dit onderzoek? We leggen u alles uit!

Een schadegeval of een ongeval is nooit gemakkelijk voor onze klanten. Stress, papierwerk, telefoontjes, ... We doen ons uiterste best, maar zijn ervan overtuigd dat we uw ervaring nog kunnen verbeteren.

Wilt u ons helpen en meewerken aan de verbetering van onze diensten? Hieronder vindt u alle praktische informatie om een “mystery shopper” van Ethias te worden.

Wat moet u doen als Ethias "mystery shopper"?

Regel 1: u mag nooit onthullen dat u een "mystery shopper" bent en dat u deelneemt aan dit onderzoek. De Ethias-beheerders mogen niet weten dat u onze diensten beoordeelt.

Voor de rest is het heel eenvoudig: we vragen van onze mystery shoppers dat ze hun ervaring doorheen de hele Ethias-schadeprocedure beoordelen. Met andere woorden, we vragen uw eerlijke en transparante mening over een reeks criteria, zoals:

  • De doeltreffendheid van onze processen
  • De reactiviteit van onze teams en de naleving van termijnen
  • De vriendelijkheid van het Ethias-personeel
  • De duidelijkheid van de informatie die u krijgt
  • En tal van andere aspecten!

Het onderzoek begint en eindigt met een interview via videoconferentie met onze partner JPCR. Uw feedback wordt voornamelijk verzameld via vertrouwelijke schriftelijke formulieren en verslagen. Maar maak u geen zorgen: alle praktische zaken worden later in detail uitgelegd.

Hoe lang duurt dit onderzoek?

Dit onderzoek spreidt zich over meerdere weken, idealiter tot de afsluiting van uw schadeprocedure. Als uw dossier echter complex blijkt te zijn of langer duurt dan verwacht, kan het onderzoek natuurlijk worden stopgezet voordat het dossier afgesloten is.

Verwacht wordt dat dit onderzoek gemiddeld 1 uur per week van uw tijd in beslag zal nemen. U krijgt een grote flexibiliteit: u kunt uw getuigenissen delen wanneer het u het beste uitkomt.

Wie verzamelt mijn getuigenissen?

Omwille van de objectiviteit wordt het onderzoek volledig beheerd door onze partner JPCR, die gespecialiseerd is in kwalitatieve klantenonderzoeken.

Uw getuigenissen worden vertrouwelijk behandeld. Uw deelname aan dit onderzoek heeft dus geen impact op het beheer van uw schadedossier.

Heb ik recht op een vergoeding?

Natuurlijk! U krijgt van ons 100 euro netto voor uw medewerking. Dit bedrag wordt aan het einde van het onderzoek op uw bankrekening gestort.

Mag ik een vriend vragen om in mijn plaats deel te nemen?

Helaas niet. Om de relevantie van het onderzoek te waarborgen, hebben wij specifieke schadedossiers geselecteerd. Daarom kunnen alleen personen die onze uitnodigingsmail hebben ontvangen zich inschrijven voor dit onderzoek.

Ik heb nog vragen!

Wees gerust, dat is volkomen begrijpelijk. In dit stadium zijn we vooral op zoek naar mensen die willen deelnemen aan deze “mystery shopping”.

Onze partner JPCR zal later contact opnemen met alle deelnemers om de praktische details van het onderzoek mee te delen. Bij die gelegenheid zal u ook uw vragen kunnen stellen.