Ethias Connect wordt uw nieuw online beheerplatform.
Hoe vraagt u uw toegangen aan?
Belangrijk: de toegangsaanvraag moet ingediend worden door een persoon die uw onderneming of instelling geldig kan vertegenwoordigen.
Deze persoon moet immers de gebruikers van Ethias Connect aanduiden, hun toegangen bepalen en de overeenkomst met Ethias ondertekenen. Bent u niet bevoegd om deze toegangsaanvraag te doen? Breng onmiddellijk de bevoegde verantwoordelijke op de hoogte.
1
Download de overeenkomst Ethias Connect en de gebruikersfiche
(model van mei '23)
Goed om te weten : u kunt ook een dienst of persoon bepalen die enkel instaat voor de facturatie
2
Vul de documenten in en teken ze.
Tip voor een betere leesbaarheid: vul deze documenten elektronisch in, zoals een online formulier. Daarna kunt u ze afdrukken en ondertekenen.
3
Stuur de documenten terug via e-mail of post.
Ethias Connect Prins-Bisschopssingel, 73 3500 Hasselt
Zodra uw aanvraag behandeld is, krijgen de gebruikers die u opgegeven hebt een e-mail om hun toegang te bevestigen.

De voordelen van Ethias Connect

Ethias Connect is het nieuwe beheerplatform voor de professionele Ethias-klanten van zowel de publieke, de privé- als de non-profitsector. U kunt vanaf nu uw contracten, schadegevallen en facturen online opvolgen en beheren.
Alle functionaliteiten van Extranet blijven uiteraard behouden.
Ethias Connect is bovendien sterker beveiligd en het beheer van de toegangen werd verbeterd, rekening houdend met de huidige veiligheidsvereisten.