Ethias Connect wordt uw nieuwe online beheerplatform.
Ethias Connect is het nieuwe beheerplatform voor de professionele Ethias-klanten van zowel de publieke, de socialprofit- als de privésector. U kunt vanaf nu uw contracten, schadegevallen en facturen online en op ieder moment opvolgen en beheren.
Hoe vraag ik nieuwe toegangen aan?
Belangrijk: de toegangsaanvraag moet uitgevoerd worden door een persoon die uw onderneming of instelling geldig kan vertegenwoordigen.
Deze persoon moet immers een overeenkomst met Ethias ondertekenen en de gebruikersrechten voor het nieuwe platform vastleggen. Als u niet gemachtigd bent om deze toegangsaanvraag te doen, licht onmiddellijk de bevoegde verantwoordelijke in.
1
Eerst moet u de overeenkomst Ethias Connect en de gebruikersfiches downloaden via onderstaande knop.
Documenten downloaden
2
U kunt daarna de overeenkomst ondertekenen en de gebruikersfiches invullen.
Wij raden u aan deze documenten elektronisch in te vullen (het zijn dynamische PDF-documenten, wat betekent dat u ze kunt invullen alsof het online formulieren waren).

Daarna moet u deze documenten afdrukken en ondertekenen.

3
Stuur ons ten slotte alles terug via e-mail of post.
Ethias Connect, Rue des croisiers 24 4000 Luik
Zodra uw aanvraag door een beheerder behandeld is, krijgen alle gebruikers die u opgegeven heeft e-mail om hun toegang te bevestigen toegang te krijgen tot Ethias Connect.