Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je een bericht sturen naar de technische helpdesk.
Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:
Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:
Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op de Klantenzone, kies dan een dag en het tijdstip die jou het best uitkomt.
Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:
Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:
Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je contact opnemen met de technische helpdesk, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 12u.
Om alles vlot te laten verlopen, gelieve één van de onderstaande gegevens bij de hand houden:
Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:
Ethias is bereikbaar voor doven en slechthorenden. Elk woord van je gesprekspartner wordt direct omgezet in tekst
Je kunt mondeling of schriftelijk antwoorden.
Als je vragen hebt of technische hulp nodig hebt bij het verbinden met de Klantenzone, kun je contact opnemen met technische helpdesk, maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 12.00 uur.
Om alles vlot te laten verlopen, gelieve één van de onderstaande gegevens bij de hand houden:
Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:
Je staat op het punt toegang te krijgen tot een platform waarop je persoonsgegevens worden verwerkt voor rekening van Ethias nv, die verantwoordelijke voor de verwerking is. Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens, kan je het Privacy Charter van Ethias raadplegen.
Maandag t/m vrijdag van 8 tot 12 uur.