Hulp met de Klantenzone en mobiele applicatie

Veelgestelde vragen over de verbinding

  • Hoe maak ik een account op de Klantenzone aan?
  • Hoe kan ik het e-mailadres waarmee ik ingelogd heb terugvinden of wijzigen?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opvragen/wijzigen?
  • Je Klantenzone geeft een foutmelding.

Veelgestelde vragen over documenten, betalingen, schadegevallen…

  • Hoe wijzig ik mijn factuurvoorkeuren?
  • Hoe kan ik een domiciliëring aanvragen of wijzigen?
  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
  • Waar vind ik mijn documenten (facturen, verzekeringsbewijzen, contracten, enz.)?
  • Ik kan de contracten van mijn gezinsleden niet vinden in mijn Klantenzone.
  • Hoe kan ik mijn dossier beheren of bewijsstukken van medische verzorging invoeren in mijn Klantenzone?
  • Hoe doe ik aangifte en volg ik mijn dossier op in mijn Klantenzone?

Op zoek naar technische ondersteuning?

Stuur een bericht naar de technische helpdesk

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je een bericht sturen naar de technische helpdesk.

Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
Plan een telefoongesprek met de technische ondersteuning
Wij bellen je terug van maandag tot en met vrijdag van 13u tot en met 16u30min.

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op de Klantenzone, kies dan een dag en het tijdstip die jou het best uitkomt.

Om alles vlot te laten verlopen, bezorg ons één van de onderstaande gegevens:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
Bel de technische helpdesk

Als je vragen of technische ondersteuning nodig hebt bij het inloggen op onze Klantenzone, kan je contact opnemen met de technische helpdesk, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 12u.

Om alles vlot te laten verlopen, gelieve één van de onderstaande gegevens bij de hand houden:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode
open
Doof of slechthorend?
Directe transcriptie van telefoongesprekken.

Ethias is bereikbaar voor doven en slechthorenden. Elk woord van je gesprekspartner wordt direct omgezet in tekst
Je kunt mondeling of schriftelijk antwoorden.

Als je vragen hebt of technische hulp nodig hebt bij het verbinden met de Klantenzone, kun je contact opnemen met technische helpdesk, maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 12.00 uur.

Om alles vlot te laten verlopen, gelieve één van de onderstaande gegevens bij de hand houden:

  • Je klantnummer
  • Je contractnummer
  • Je schade- of Assurcard-nummer

Als je niet over deze gegevens beschikt, gelieve ons dan het volgende mee te delen:

  • Voornaam en naam
  • Geboortedatum
  • Postcode

Je staat op het punt toegang te krijgen tot een platform waarop je persoonsgegevens worden verwerkt voor rekening van Ethias nv, die verantwoordelijke voor de verwerking is. Voor meer informatie over de verwerking van je persoonsgegevens, kan je het Privacy Charter van Ethias raadplegen.

Maandag t/m vrijdag van 8 tot 12 uur.

BODY CONTENT