Ben jij getroffen door dit noodweer.

Ben jij getroffen door dit noodweer?
De snelste en meest eenvoudige manier om je schade aan te geven is via je Klantenzone.
Indien u ons telefonisch wenst te contacteren, hou er dan rekening mee dat door de vele aangiftes onze lijnen druk bezet zijn. Dit heeft lange wachttijden tot gevolg. Onze excuses voor dit ongemak.

Mobiele crisiscentra en FAQ « Overstromingen »
Vind hier alle info over de mobiele crisiscentra van Ethias.
Consulteer hier onze veelgestelde vragen.

App4you
APP4YOU: het online platform waarop je een dienst kan aanvragen of aanbieden.

Je digitale Ethias-factuur in 3 stappen

  1. Voortaan versturen we je facturen per e-mail.
  2. Je facturen zijn toegankelijk via een link in de e-mail.
    Als je wilt, kan je ze opslaan en afdrukken.
  3. Je kunt direct betalen via Bancontact of via je bankapp op je smartphone.

Wij staan voor je klaar om je vragen te beantwoorden: via e-mail help.klantenzone@ethias.be of Telefonisch: 011/28.24.50.

Beheer je digitale facturen eenvoudig in je Klantenzone

Je Klantenzone heeft een facelift gekregen en is nu toegankelijk via pc, tablet of smartphone.

  • Wil je je facturen op een ander e-mailadres ontvangen?
  • Een schadegeval aangeven en je dossier opvolgen?
  • Je contract of gegevens beheren?

Makkelijk! Ga naar je Klantenzone en beheer makkelijk je voorkeuren.
Nog vragen? Stel ze hier, wij reageren snel.

Digitale facturen: alleen maar voordelen

Ecologisch
We verminderen het papierverbruik
Snel
Je ontvangt je factuur onmiddellijk
Makkelijk
Je betaalt in enkele kliks
Veilig
Je vindt je facturen gemakkelijk terug