Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Een aangifte arbeidsongeval opvolgen

Aanbevolen

Beheer je dossier in de klantenzone

Upload je ziekenhuisfacturen rechtstreeks vanuit de klantenzone

Wil je de stand van je dossier kennen ?

Stuur een e-mail
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Voor een snellere reactie:

vermeld altijd je dossiernummer in de onderwerpregel van de e-mail. Als je dit niet kent, vermeld dan je klant- of contractnummer.

Spreek met een beheerder
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Help ons sneller contact met je op te nemen:
hou je dossiernummer bij de hand.


Het telefoonnummer dat je moet gebruiken, staat vermeld op het document dat wij je hebben toegestuurd (op papier of per e-mail).

Stuur een brief

De verwerkingstijd kan langer zijn wanneer aangiftes per post worden ingediend. Rekening houdend met de verdeling bij bpost, weekends en verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren om een antwoord te ontvangen.

Vermeld altijd je dossiernummer.
Als je dit niet kent, geef dan je klant- of contractnummer.

Ethias
Dienst Schade AO
Postbus 10036
1070 Brussel