Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Transacties Leven-producten

De 3 meest gestelde vragen

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Heb je een andere vraag?

Stuur een e-mail
  • Stel een vraag
  • Ontvang je fondsen
  • Koop een FIRST of Certiflex af
  • Koop een BOOST af

Welke informatie moet je ons zeker bezorgen:

  • Voor- en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Je klant- of polisnummer
Bel ons

Heb je nog vragen, dan kan je ook telefonisch bij ons terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 14 tot 17 uur. Hou je klant- of polisnummer bij de hand.

Maak een afspraak in een kantoor
We willen de wachttijd zo kort mogelijk houden en je een kwaliteitsservice bieden. Daarom vragen we je om een afspraak te maken.

Op bepaalde dagen zijn we tot 19 uur beschikbaar, en ook op zaterdagochtend. Kies een kantoor en plan je afspraak: eenvoudig en praktisch!

Een videogesprek plannen

Wil je je liever niet verplaatsen?
Spreek een van onze adviseurs thuis via videoconferentie op je computer, tablet of smartphone.

BODY CONTENT