Wat u moet weten over de verzekering… Mobiliteit

Uw
contract
Wat te doen bij een schadegeval?
Andere nuttige informatie

Ontdek ook:

Preventie
Ethias Services
Ethias Members' Academy
Blog

Uw contract

U hernieuwt uw contract Auto/Mobiliteit
  • De contractnummers worden behouden. De bijvoegsels bij de polis worden overeenkomstig de offerte en/of lastenboek opgesteld.
  • De verzekeringsbewijzen (vroegere groene kaart) worden via Ethias Connect afgeleverd. Vraag snel uw toegangen aan, als u die nog niet hebt.
  • Als u de nieuwe polis afsluit, controleren onze medewerkers samen met u of de lijst van voertuigen in uw wagenpark nog altijd klopt. Want een duidelijk beeld van uw wagenpark is essentieel.
  • Wijzigingen, toevoegingen en schrappingen van voertuigen in uw wagenpark kunt u via e-mail aanvragen.
U hebt een nieuw contract Auto/Mobiliteit afgesloten
  • De contractnummers zullen u zo snel mogelijk meegedeeld worden.
  • De verzekeringsbewijzen (vroegere groene kaart) worden via Ethias Connect afgeleverd. Vraag snel uw toegangen aan, als u die nog niet hebt.
  • Als u de nieuwe polis afsluit, controleren onze medewerkers samen met u of de lijst van voertuigen in uw wagenpark nog altijd klopt. Want een duidelijk beeld van uw wagenpark is essentieel.
  • Wijzigingen, toevoegingen en schrappingen van voertuigen in uw wagenpark kunt u via e-mail aanvragen.

Wat te doen bij een schadegeval?

De aangifte moeten binnen de 8 dagen gebeuren:
Per telefoon
011 28 24 00
(van 8 u. tot 17 u., van maandag tot vrijdag)
Online
Via dit formulier voor omnium dienstopdrachten

De opvolging van de schadegevallen gebeurt via Ethias Connect

U hebt al toegang tot Ethias Connect!
 
U hebt nog geen toegang tot Ethias Connect!
Lees en bekijk ook:
Gebruikersgids Ethias Connect
Aangifteprocedure

Andere nuttige informatie

Productinformatie en IPID-Fiche