Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Een ziekenhuis- of gezondheidszorgdossier opvolgen

Aanbevolen

Beheer je dossier in de klantenzone

Je hebt een hospitalisatie aangegeven of een aanvraag tot terugbetaling ingediend en je wenst:

  • Een nieuwe aanvraag tot terugbetaling indienen;
  • Controleren of wij je documenten goed ontvangen hebben;
  • De status opvolgen van je dossier;
  • Onze afrekeningen raadplegen;
  • Je contact en je waarborgen raadplegen (bijvoorbeeld om de afrekeningen en beperkingen beter te begrijpen).

Wil je de stand van je dossier kennen ?

Stuur een e-mail
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Voor een snellere reactie:

vermeld altijd je dossiernummer in de onderwerpregel van de e-mail. Als je dit niet kent, vermeld dan je klant- of contractnummer.

Spreek met een beheerder
We gaan niet overhaast te werk! Een periode van 3 werkdagen tussen het indienen van je melding en de brief met informatie over verdere actie is heel normaal. Het kan wat langer duren als de aangifte per post gebeurt.

Help ons sneller contact met je op te nemen:
hou je dossiernummer bij de hand.


Het telefoonnummer dat je moet gebruiken, staat vermeld op het document dat wij je hebben toegestuurd (op papier of per e-mail).

Stuur een brief

De verwerkingstijd kan langer zijn wanneer aangiftes per post worden ingediend. Rekening houdend met de verdeling bij bpost, weekends en verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren om een antwoord te ontvangen.

Vermeld altijd je dossiernummer.
Als je dit niet kent, vermeld dan je klant- of contractnummer.

Ethias
Dienst Schade Hospitalisatie
Postbus 10037
1070 Brussel