Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Hulp met de Klantenzone en mobiele applicatie

Veelgestelde vragen over de verbinding

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Veelgestelde vragen over documenten, betalingen, schadegevallen…

  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT
  • FAQ CONTENT

Op zoek naar technische ondersteuning?

Stuur een bericht naar de technische helpdesk

Als je vragen hebt of technische hulp wilt bij het verbinden met de Klantenzone, kun je een bericht sturen naar de technische helpdesk

Om alles vlot te doen verlopen, bezorg ons volgende informatie

  • jouw klantnummer
  • of jouw contractnummer
  • of je schadegeval- of AssurCard-nummer

Als je deze niet kent, laat ons dan volgende informatie weten

  • Voornaam en achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
Plan een telefoongesprek met de technische ondersteuning
Wij bellen je terug van maandag tot en met vrijdag van 13u tot 17u.

Als je vragen hebt of technische hulp nodig hebt bij het inloggen in de klantenzone, kies dan de dag en het tijdstip die jou het beste uitkomen.

Houd, om het proces te vereenvoudigen, het volgende bij de hand:

  • uw klantnummer
  • of uw contractnummer
  • of uw schade- of AssurCard-nummer

Als u deze niet kent, laat het ons dan weten

  • Voornaam en achternaam
  • Geboortedatum
  • Uw postcode
Bel de technische helpdesk

Als je vragen hebt of technische hulp nodig hebt bij het verbinden met de Klantenzone, kun je contact opnemen met technische helpdesk, maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 12.00 uur.

Om alles vlot te doen verlopen, bezorg ons volgende informatie

  • jouw klantnummer
  • of jouw contractnummer
  • of je schadegeval- of AssurCard-nummer

Als je deze niet kent, laat ons dan weten:

  • Voornaam en achternaam
  • Geboortedatum
  • Postcode
  • Telefoonnummer
open
BODY CONTENT