Ethias helpt getroffen klanten met de bestelling van hun huishoudtoestellen.

Ethias helpt getroffen klanten met de bestelling van hun huishoudtoestellen.

We zijn er ons van bewust dat de volgende weken niet eenvoudig zullen zijn en in het teken staan van het herstel en de vervanging van goederen die beschadigd zijn na de verschrikkelijke overstromingen in de maand juli.

Ethias blijft er alles aan doen om jou hierbij zo goed mogelijk bij te staan. Daarom slaan we van 4 tot en met 31 augustus de handen in elkaar met de winkelketens Exellent, Expert en Selexion zodat je snel je beschadigde huishoudtoestellen kan vervangen.

Een dertigtal winkels staan te jouwer beschikking om je snel verder te helpen.

Dankzij deze samenwerking geniet je van voordelige voorwaarden, maar vooral een persoonlijk advies en begeleiding bij de aankoop van nieuwe toestellen. We garanderen ook een analyse aan huis en een snelle levering.

Hoe ga je te werk? Heel eenvoudig:

  • Via internet :
    • Selecteer de winkelketen die je verkiest:
    • Selecteer een winkel naar keuze en vul het contactformulier in.
    • Een adviseur neemt zo snel mogelijk contact met je op om samen te overlopen wat je nodig hebt en de eventuele bestelling af te ronden.
We hopen dat dit nieuw initiatief je toch een beetje kan helpen bij de heropbouw van je woning.

De teams van Ethias, Exellent, Expert en Selexion staan aan jouw zijde.
Enkel solidariteit zal ons helpen deze beproeving te overwinnen.

Ethias, solidaire verzekeraar

Deze actie heeft geen commercieel doel en genereert geen inkomsten of voordeel van welke aard dan ook voor Ethias.