Désormais, votre certificat d’assurance est disponible au format numérique !

Ethias, het favoriete merk van de Belgen in de verzekeringssector

Ethias is trots dat het zich dit jaar tot Best Brand mag rekenen. De Best Brands bekronen jaarlijks de favoriete merken in 21 verschillende sectoren op de Belgische markt. Binnen de verzekeringssector staan wij dit jaar op #1.
#ProudToBeEthias
Ethias is trots dat het zich dit jaar tot Best Brand mag rekenen. De Best Brands bekronen jaarlijks de favoriete merken in 21 verschillende sectoren op de Belgische markt. Binnen de verzekeringssector staan wij dit jaar op
Pouce en haut

De consument beslist

De rangschikking is gebaseerd op een online enquête die het marktonderzoeksbureau GfK in samenwerking met communicatiebureau Serviceplan heeft uitgevoerd bij een representatieve steekproefgroep van 5.000 consumenten. 
 
Het is dus de consument zelf die kiest en dat maakt deze erkenning voor Ethias nog zoveel waardevoller.
Een boodschap van hoop, solidariteit en menselijkheid

Een boodschap van hoop, solidariteit en menselijkheid

Want ondanks de moeilijke en uiterst uitdagende twee jaren die we allemaal hebben gekend, heeft Ethias er alles aan gedaan om zich solidair te tonen met haar klanten en de relatie met deze klanten nog te versterken. 

Zo werd in de periode dat we volop in de pandemie zaten speciale maatregelen in het leven geroepen om getroffen klanten/sectoren een hart onder de riem te steken. Ook tijdens de overstromingen van juli vorig jaar toonden we ons solidair en deden we er alles aan om getroffen gezinnen verder te helpen en aanwezig te zijn waar de mensen ons nodig hadden. 

Deze boodschap van solidariteit, hoop en menselijkheid die we hebben proberen over te brengen is door de Belgische consument duidelijk geapprecieerd. 

Tout à portée de main dans votre Espace client !

Criteria

De “Best Brand"-meting is gebaseerd op twee criteria:

  • De "Share of Soul, d.w.z. de naambekendheid, de aantrekkelijkheid van het merk voor de consument, de intensiteit van de relatie tussen de consument en het merk, het potentieel aan cross-selling, de ervaring met het merk en het merkimago.
  • De "Share of Wallet, m.a.w. prijsniveau, marktaandeel en eerste keuze van de consument.


Ethias is het Belgische verzekeringsmerk dat bekend staat voor het scheppen van de sterkste emotionele en affectieve band (Share of Soul). Die erkenning weerspiegelt de menselijke relatie die wij dag in dag uit met én voor onze verzekerden opbouwen.

#Engagement