011 28 28 00
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Geboortedatum komt niet overeen.
Indien foutief ingegeven, moet u dit corrigeren.
Indien u een offerte wilt maken voor een andere persoon, contacteer dan ons Contactcenter Leven: 011 28 27 40 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur).
De premie van de Home Emergency dient u via overschrijving te betalen.
U ontvangt hiervoor de factuur per post.
Fout op de pagina!
Probeer nogmaals vanaf de homepagina ethias.be (eventueel uw browsergeschiedenis en cookies wissen).
Indien dit probleem zich blijft voortdoen, stuur dan een korte omschrijving naar g-internet@ethias.be.
U ontvangt binnen de 24 uur een bevestiging van uw betaling via e-mail.
Uw contract is correct afgesloten. U ontvangt dit via e-mail samen met de factuur.
U bent verzekerd van zodra wij uw betaling hebben ontvangen (of vanaf de datum die u hebt opgegeven indien deze na de betaling valt).
Op basis van de ingevulde gegevens kunnen wij uw contractaanvraanvraag niet bevestigen.
We zullen uw dossier nakijken en informeren u zo snel mogelijk hierover.
We kunnen niet bepalen dat u of een gezinslid reeds een Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
Als dit juist is, gelieve verder te gaan aan het basistarief.
Als dit niet juist is, bel naar 011 28 29 97 om de persoon door te geven die deel uitmaakt van uw gezin en reeds een individuele Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
U wenst zich bij Ethias te verzekeren ?
Wij kunnen u hierbij helpen !
1. U vraagt online een contract aan*;
2. Wij sturen u uw contract samen met een opzegbrief om het oude contract op te zeggen;
3. Ofwel stuurt u deze opzegbrief aangetekend naar uw vroegere maatschappij, ofwel stuurt u hem naar ons en doen wij verder het nodige voor de aangetekende verzending ervan (zonder kosten voor u).
Regels die moeten worden nageleefd:
- uw vroegere maatschappij moet de opzegbrief ten minste drie maanden voor de vervaldag van het desbetreffende contract ontvangen;
- indien u uw premie in schijven betaalt, moet u enkel rekening houden met de hoofdvervaldag van uw contract;
- de opzegbrief moet worden opgesteld door de titularis van het contract en moet het adres van de maatschappij, het contractnummer, de vervaldag alsook de volledige gegevens van de titularis van het contract bevatten.
* In geval van onderschrijving in een van onze kantoren of via ons Contactcenter kunnen deze stappen worden uitgevoerd op eenvoudige aanvraag bij uw adviseur.
De bevestiging van de contractafsluiting impliceert de aanvaarding ervan door de internaut, in zijn geheel en tegen de aangegeven prijs. Deze bevestiging geldt als handtekening en als uitdrukkelijke aanvaarding van alle gestelde handelingen op de website.
Zowel de verzekeringnemer als de verzekeraar kan de overeenkomst zonder boete en zonder motivering opzeggen per aangetekende brief binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn begint te lopen vanaf de dag van het sluiten van de overeenkomst, of vanaf de dag waarop de verzekeringnemer de contractvoorwaarden en de precontractuele informatie op een duurzame drager heeft ontvangen, indien dit later is. De opzegging die uitgaat van de verzekeringnemer treedt in werking op het ogenblik van de kennisgeving, deze die uitgaat van de verzekeraar acht dagen na de kennisgeving ervan. In geval van het inroepen van dit verzakingsrecht voor een overeenkomst die met toestemming van de verzekeringnemer vervroegd in voege is gegaan, is de verzekeringnemer gehouden tot betaling van de premie in verhouding tot de periode gedurende welke er dekking werd verleend. Dit is de vergoeding voor reeds verstrekte diensten.
Betaal onmiddellijk
011 28 28 01
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Op basis van de ingevulde gegevens kunnen wij uw contractaanvraanvraag niet bevestigen.
We zullen uw dossier nakijken en informeren u zo snel mogelijk hierover.
011 28 28 01
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
011 28 28 00
Ma - Vr : 8 tot 20u
Zaterdag: 8.30 tot 12.30u
Geboortedatum komt niet overeen.
Indien foutief ingegeven, moet u dit corrigeren.
Indien u een offerte wilt maken voor een andere persoon, contacteer dan ons Contactcenter Leven: 011 28 27 40 (van maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 8.30 tot 12.30 uur).
Betaal onmiddellijk
U ontvangt binnen de 24 uur een bevestiging van uw betaling via e-mail.
Uw contract is correct afgesloten. U ontvangt dit via e-mail samen met de factuur.
U bent verzekerd van zodra wij uw betaling hebben ontvangen (of vanaf de datum die u hebt opgegeven indien deze na de betaling valt).
U wenst zich bij Ethias te verzekeren ?
Wij kunnen u hierbij helpen !
1. U vraagt online een contract aan*;
2. Wij sturen u uw contract samen met een opzegbrief om het oude contract op te zeggen;
3. Ofwel stuurt u deze opzegbrief aangetekend naar uw vroegere maatschappij, ofwel stuurt u hem naar ons en doen wij verder het nodige voor de aangetekende verzending ervan (zonder kosten voor u).
Regels die moeten worden nageleefd:
- uw vroegere maatschappij moet de opzegbrief ten minste drie maanden voor de vervaldag van het desbetreffende contract ontvangen;
- indien u uw premie in schijven betaalt, moet u enkel rekening houden met de hoofdvervaldag van uw contract;
- de opzegbrief moet worden opgesteld door de titularis van het contract en moet het adres van de maatschappij, het contractnummer, de vervaldag alsook de volledige gegevens van de titularis van het contract bevatten.
* In geval van onderschrijving in een van onze kantoren of via ons Contactcenter kunnen deze stappen worden uitgevoerd op eenvoudige aanvraag bij uw adviseur.
De bevestiging van de contractafsluiting impliceert de aanvaarding ervan door de internaut, in zijn geheel en tegen de aangegeven prijs. Deze bevestiging geldt als handtekening en als uitdrukkelijke aanvaarding van alle gestelde handelingen op de website.
Zowel de verzekeringnemer als de verzekeraar kan de overeenkomst zonder boete en zonder motivering opzeggen per aangetekende brief binnen een termijn van 14 kalenderdagen. Deze termijn begint te lopen vanaf de dag van het sluiten van de overeenkomst, of vanaf de dag waarop de verzekeringnemer de contractvoorwaarden en de precontractuele informatie op een duurzame drager heeft ontvangen, indien dit later is. De opzegging die uitgaat van de verzekeringnemer treedt in werking op het ogenblik van de kennisgeving, deze die uitgaat van de verzekeraar acht dagen na de kennisgeving ervan. In geval van het inroepen van dit verzakingsrecht voor een overeenkomst die met toestemming van de verzekeringnemer vervroegd in voege is gegaan, is de verzekeringnemer gehouden tot betaling van de premie in verhouding tot de periode gedurende welke er dekking werd verleend. Dit is de vergoeding voor reeds verstrekte diensten.
Fout op de pagina!
Probeer nogmaals vanaf de homepagina ethias.be (eventueel uw browsergeschiedenis en cookies wissen).
Indien dit probleem zich blijft voortdoen, stuur dan een korte omschrijving naar g-internet@ethias.be.
De premie van de Home Emergency dient u via overschrijving te betalen.
U ontvangt hiervoor de factuur per post.
We kunnen niet bepalen dat u of een gezinslid reeds een Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
Als dit juist is, gelieve verder te gaan aan het basistarief.
Als dit niet juist is, bel naar 011 28 29 97 om de persoon door te geven die deel uitmaakt van uw gezin en reeds een individuele Auto- of Woningverzekering heeft bij Ethias.
Uw mobiele toestellen verzekeren,
is dat de moeite waard?
Image(s) licensed by Shutterstock Image
Zou u uw gsm vandaag nog kunnen missen? Meer dan driekwart van de Belgen heeft er ten minste één. En in de meeste gevallen gaat het dan om een smartphone. Of kunt u ook niet zonder uw laptop of tablet? Maar liefst 64% van de Belgen surft het liefst met zijn laptop of tablet op het web. Al die toestellen hebben één ding gemeen: ze zijn niet goedkoop! Toch zijn er maar weinig mensen die het de moeite waard vinden om ze te verzekeren. Resultaat: als een van die toestellen wordt gestolen of kapot valt, hebben ze hier vaak meteen spijt van ...
107 gsm-diefstallen per dag
Bij telefoonoperatoren lopen elke maand duizenden oproepen binnen om verloren of gestolen gsm's te blokkeren. Maar dat is helaas niet de enige tegenslag die u kunt hebben met uw mobiele toestellen. U gooit uw kop koffie omver, u valt met de fiets of een van uw kinderen let even niet goed op ... Meer is vaak niet nodig om uw toestel compleet onbruikbaar te maken.
De prijs van een gerust gemoed? € 125 voor ál uw toestellen
Uw toestellen verzekeren of niet? Veel mensen zien er het nut niet van in of vinden de contracten die hun elektrowinkel aanbiedt veel te duur. En over de prijs hebben ze geen ongelijk: een verzekering voor elk toestel afzonderlijk is een hele hap uit uw budget.
Daarom is het interessant om slechts één omnium af te sluiten voor alle gsm's, smartphones, tablets en laptops van uw gezin, en dat tegen een voordelig tarief. En voor een schappelijke prijs: 125 euro per jaar als u een Ethias Auto- of Woningverzekering hebt bij Ethias. En dan is de rekening snel gemaakt, toch? Zeker als u weet dat 24% van de smartphones die in 2017 werden verkocht meer dan 600 euro hebben gekost.
Deze klant is alvast overtuigd
Felix C. koos voor Digital Omnium van Ethias. Hij neemt zijn tablet overal mee naartoe. Maar toen hij naar de luchthaven van Charleroi reed, ging het mis. "Ik gebruik mijn tablet regelmatig als gps in de auto omdat het scherm groter is. Maar toen ik aan de luchthaven kwam, werd ik verrast door een snelheidsdrempel. Mijn tablet is van de voorruit gedonderd. Pats, scherm gebarsten!
Volgens de winkel zou het 676 euro kosten om hem te maken, terwijl ik er maar de helft had voor betaald. Absurd toch! Ik ben met mijn toestel en een attest van de winkel dat een herstelling niet meer aangewezen was naar Ethias gegaan. Voor dat attest vroegen ze in de winkel trouwens 60 euro! Ethias besloot om het toestel niet te laten herstellen en met de vergoeding kon ik een nieuwe tablet kopen. Het geld stond binnen enkele dagen al op mijn rekening en Ethias heeft zelfs de kosten voor het attest betaald. Ik moest enkel 50 euro franchise betalen."
Conclusie?
Ja, uw mobiele toestellen verzekeren is echt de moeite waard. Met Digital Omnium van Ethias bent u beschermd tegen alle kleine ongelukjes in het dagelijkse leven of tegen slimme dieven die uw telefoon uit uw zak of tas komen stelen. De verzekering kan natuurlijk nooit de emotionele waarde van de foto's op uw toestel vergoeden, maar zo bent u tenminste niet alles kwijt!
> Smartphone gestolen? Lees hier hoe u hem weer op het spoor komt!
> Smartphone defect? Geen nood!
Wist u dit al?
Een derde van de verzekerden deed al eens een beroep op zijn Digital Omnium. Bij 80% ging het om materiële schade en bij 20% om diefstal. In meer dan acht gevallen op tien werd de schade gedekt. Van een opluchting gesproken!
De voordelen van Digital Omnium in één oogopslag?
Deze tabel vat alles voor u samen.
Niet vergeten!
En denk hier ook aan: