Schade na het recente slechte weer?

Schade door slecht weer? We zijn er voor je!
Hier is hoe je de situatie kunt aanpakken.

Rechtsbijstand

Aanbevolen

Meld een geschil per e-mail

Aanbevolen

Een burenruzie, een erfenisgeschil, een aannemer die zijn afspraken niet nakomt, een (v)echtscheiding... Wij kunnen je ermee helpen!

Leg ons de situatie per e-mail uit. Dit is de eerste informatie die we nodig hebben:

  • Volledige naam
  • Geboortedatum
  • Postadres
  • Telefoonnummer
  • Klant- of contractnummer
  • Gedetailleerde beschrijving van de feiten
  • Contactgegevens van de betrokken personen
  • Contactgegevens van je advocaat (indien van toepassing)

Wil je een geschil liever op een andere manier melden?

Bel ons
Voor een snellere verwerking van je aanvraag, raden we je aan om de details van je situatie per e-mail te sturen naar schade.familliale@ethias.be

Als je vragen hebt, kun je je geschil ook telefonisch melden. Om de procedure vlot te doen verlopen, hou alvast je klantnummer of contractnummer bij de hand.

Van maandag tot vrijdag tussen 8u00 tot 17u00

open
Maak een afspraak in een Ethias-kantoor
Voor een snellere verwerking van je aanvraag, raden we je aan om de details van je situatie per e-mail te sturen naar schade.familiale@ethias.be

Als je vragen hebt, kun je ook een afspraak maken bij een kantoor om een geschil te melden.

Om alles vlot te doen verlopen, kan je alvast het volgende voorbereiden:

  • Een gedetailleerde beschrijving van de situatie
  • Contactgegevens van de betrokken personen
  • Contactgegevens van je advocaat (indien van toepassing)
Schrijf ons
Opgelet: aangiftes per post hebben een langere verwerkingstijd.

Om alle vlot te doen verlopen, bezorg ons de volgende informatie:

Je contactgegevens:

  • Je klantnummer of contractnummer
  • Voornaam en achternaam
  • Geboortedatum
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • E-mail

Details van het geschil:

  • Een gedetailleerde beschrijving van de situatie
  • Contactgegevens van de betrokken personen
  • Contactgegevens van je advocaat (indien van toepassing)

Ethias
Dienst 2173
Prins-Bisschopssingel 73
3500 Hasselt

Zodra we je brief hebben ontvangen, openen we je dossier. Je ontvangt dan volledige en gedetailleerde instructies over de volgende stappen in je dossier. Rekening houdend met de verdeling door Bpost, weekends en de verwerkingstijd, kan het 10 tot 15 werkdagen duren voor je antwoord krijgt.