Klantenzone Gezondheidszorg

Een online dienstverlening voor uw medewerkers

Met de Klantenzone “Gezondheidszorg” kunnen uw medewerkers en hun gezinsleden hun dossiers online opvolgen en beheren: een kosteloze en beveiligde dienstverlening.

 

 

Functionaliteiten voor uw medewerkers: 

  • Hun waarborgen gezondheidszorg raadplegen, alsook deze van hun gezinsleden.
  • Terugbetalingsaanvragen en andere medische documenten makkelijk versturen.
  • De status opvolgen van hun aanvragen en tussenkomsten.
  • Kennis nemen van onze aanvragen met betrekking tot bijkomende documenten of informatie. 

Voordelen:

 

 

  • Toegankelijk via computer, tablet en smartphone (zelfde ergonomie en functionaliteiten als een app).
  • Gratis, online en 24/7
  • Veilige toegang: verschillende mogelijkheden waaronder de applicatie Itsme®. Eenvoudig, snel en veilig! Gedaan met het onthouden van wachtwoorden om u aan te melden.
  • Moderne en intuïtieve interface
  • Vertrouwelijkheid van de gegevens

 

 

Hoe toegang krijgen tot de Klantenzone?

Om toegang te krijgen tot de Klantenzone moeten uw medewerkers surfen naar www.ethias.be/klantenzone en een persoonlijk account aanmaken. Eenvoudig en snel! Op deze pagina vinden ze ook de gedetailleerde procedure om een account aan te maken en in te loggen.

 

Spoor je personeelsleden aan om de Klantenzone te gebruiken!

Wij stellen meerdere documenten tot uw beschikking om uw medewerkers te informeren. U kunt ze downloaden en ze intern verspreiden of er inspiratie in opdoen om uw eigen communicatie rond de Klantenzone op te stellen.